Verzenden:

Voor het verzenden van uw artikelen kunt u bij ons kiezen uit 3 opties namelijk:

Pakketdienst:

Sloten, scharnieren, deurbeslag en accessoires sturen wij met de pakketdienst. Kosten voor deze levering zijn € 15,00 per zending. Is uw bestelling boven de € 350,00 komen de verzendkosten te vervallen.

Groot transport:

U heeft bij ons deuren en of kozijnen besteld dan worden deze vervoerd doormiddel van groot transport, omdat dit simpelweg miet mogelijk is met een pakketdienst. De transporteur leverd onze producten tot uw voordeur. Mocht het zo zijn dat uw woning op een etage is, dan zal de transporteur leveren tot de stoep. Als dit een probleem kan opleveren kunt u uiteraard contact opnemen en vinden we vast een passende oplossing. Als wij uw order compleet hebben nemen we contact met u op om een afspraak voor levering te plannen. De kosten voor het leveren met groot transport is € 50,00 per transport. Is uw bestelling boven de € 1000,00 dan komen de verzendkosten te vervallen.

Afhalen:

Als uw order compleet is nemen wij contact met u op voor een afhaaldatum in ons magazijn te Bergambacht. 

Retourneren:

Een retour aanvragen is heel eenvoudig en doe je als volgt:

Stuur ons een E-mail met uw bestel gegevens en reden van retourneren en wij zorgen er voor dat uw retour bestelling word opgehaald en vervoerd.

Is er iets stuk?

Wij behandelen jouw bestelling met de grootst mogelijke zorg, helaas kan het voorkomen dat er desondanks toch iets beschadigd is. Als een schade die niet door jou is veroorzaakt de reden is voor het retourneren dan dient deze binnen 5 werkdagen na levering aan ons kenbaar te zijn gemaakt. Mocht je een schade na 5 werkdagen melden dan kunnen wij deze niet meer claimen bij de transporteur of fabrikant. 

Spelregels voor het retourneren van een product

* Binnen een termijn van 5 werkdagen na levering kan je het product retour sturen mits deze in ongebruikte staat is, nog in de originele verpakking zit en onbeschadigd is.

* Maatwerkdeuren kunnen niet worden geretourneerd, dit geldt ook voor deuren waaraan een bewerking is gedaan (glasmontage, brievenbus, krukgatboring, etc.)

* Controleer na ontvangst van uw order of u het juiste model, afmeting of draairichting ontvangen heeft. U hoeft hiervoor de deur niet uit te pakken, deze informatie staat vermeld op op de zijkant van de verpakking. Als de deur toch uitgepakt is kan er waardevermindering optreden. 

* Ga zorgvuldig om met het product en de verpakking. Pak het product slechts in die mate uit om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden.

* Indien je van je herroepingsrecht gebruik maakt, stuur het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan DeRaKo Specialist V.O.F. retour.

* Indien het geretourneerde artikel beschadigd ontvangen wordt, zullen wij u hiervoor de kosten in rekening brengen, of het artikel totaal niet vergoeden.

* Mocht bij levering blijken dat een deur beschadigd is weiger deze dan en laat de transporteur de deur weer mee terug nemen.

* Controleer na ontvangst binnen 5 werkdagen alle deuren op eventuele schades. 

* De verzendkosten voor de retourzending van de producten komen voor rekening van de koper.

* Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen na het retour sturen krijg je het aankoopbedrag teruggestort.

* Indien bij het ontvangen van de retour blijkt dat het product beschadigd is, kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen (beschadigde goederen bij levering uitgesloten).